Uslovi prodaje

Uslovi prodaje odnose se na kupovinu robe putem internet prodavnice dostupne na internet stranici phc.rs na području Republike Srbije.

Korišćenjem Internet prodavnice prihvatate navedene uslove i potvrđujete da ste sa istim saglasni. Stoga Vas molimo da pažljivo pročitate Uslove prodaje i upoznate se pravilima koja se primenjuju na kupovinu putem internet prodavnice.

Kupovina robe preko internet stranice phc.rs smatra prodajom na daljinu u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača (“Sl. glasnik RS”, br. 62/2014, 6/2016 – dr. zakon i 44/2018 – dr. Zakon, u daljem tekstu „Zakon“). Na osnovu odredbe čl.13. i čl.27. Zakona o zaštiti privredno društvo „Centroplod“ doo Beograd, pre zaključenja ugovora o prodaji robe, obaveštava svoje kupce o sledećem:

INFORMACIJE O PRODAVCU
Privredno društvo „Centroplod“ doo Beograd, sa sedištem u ulici Maršala Tita 68, Grgurevci, MB: 20797860, PIB: 107414939, Tel.: 011 242 14 85 (u daljem tekstu „Prodavac“) obavlja prodaju robe putem internet stranice [navesti web adresu sajta] u okviru registrovane delatnosti.
Adresa elektronske pošte za izjavljivanje reklamacija je: reklamacije@phc.rs

ROBA
Osnovna obeležja robe se mogu naći na sajtu phc.rs, pri čemu proizvodi u svemu odgovaraju deklaracijama koje su objavljene uz proizvode. poseduje svojstva potrebna za redovnu upotrebu te vrste robe u skladu sa njenom namenom koja je definisana u deklaraciji.

SAOBRAZNOST
Saobraznost robe utvrđuje se prema svojstvima i nameni robe kako je to definisano pripadajućom deklaracijom. U slučaju da isporučena roba nije saobrazna ugovoru, kupac koji je obavestio prodavca o nesaobraznosti, ima pravo da zahteva od prodavca da otkloni nesaobraznost, bez naknade, opravkom ili zamenom, odnosno da zahteva umanjenje cene ili da raskine ugovor u pogledu te robe. Sve troškove koji su neophodni da bi se roba saobrazila ugovoru, snosi Prodavac.
Slika koja ilustruje proizvod na Internet stranici ne mora odgovarati stvarnom izgledu proizvoda.

CENA
Prodajna cena robe naznačena je uz svaki proizvod. Cene proizvoda su iskazane u dinarima (RSD) sa uračunatim porezom na dodatu vrednost (PDV). Prodajna cena je konačna cena po jedinici robe ili jedinična cena obračunata po kilogramu, litru, metru, ili drugoj jedinici mere koja se uobičajeno koristi u prometu određene robe Cena ne uključuje troškove prevoza. Cene za proizvode su podložne promenama sve do trenutka dobijanja potvrde porudžbine.

ISPORUKA ROBE
Isporuka se vrši na adresu navedenu u porudžbini kupaca na teritoriji Republike Srbije.

Roba će biti isporučena u roku od 5 radnih dana putem kurirske službe M ONE.
Ukoliko Vaša poružbina prelazi iznos od 5.000 RSD standardna isproruka je besplatna.
Obaveštenje o ceni isporuke za naručenu robu čija je vrednost ispod 5.000 RSD možete videti u korpi prilikom pregleda same korpe.

Nakon potvrde, Vaša porudžbina ulazi u status obrade u kojoj se utvrđuje da li je poručeni proizvod dostupan. Nakon obrade porudžbine, na Vašu e-mail adresu stići će obaveštenje o statusu porudžbine. Obaveštenje o ceni isporuke će Vam stići i na e-mail prilikom uspešno obavljenog procesa poručivanja, zajedno sa specifikacijom porudžbine.

Ukoliko iz određenog razloga ili zbog više sile, gore pomenuto vreme isporuke ne može biti realizovano, bićete blagovremeno obavešteni.

Prilikom preuzimanja pošiljke potrebno je da vizuelno pregledate paket da slučajno ne postoje neka vidna oštećenja. Ukoliko primetite da je transportna kutija značajno oštećena i posumnjate da je proizvod možda oštećen, odbijte prijem pošiljke i odmah nas obavestite.

Ukoliko je pošiljka naizgled bez oštećenja slobodno preuzmite pošiljku i potpišite kuriru adresnicu. Uobičajena praksa je da ukoliko Vas kurir ne pronađe na adresi, da Vas pozove na telefon koji ste ostavili prilikom kreiranja porudžbenice i ugovori novi termin isporuke. Ukoliko Vas i tada ne pronađe na adresi, pošiljka će biti vraćena.

NAČIN PLAĆANJA
Robu koju kupuje putem internet sajta phc.rs kupac može platiti pouzećem gotovinski u trenutku isporuke, kao i platiti platnim karticama, putem uplatnice.

Uputstvo za plaćanje platnim karticama putem Interneta:
– Kliknite na link plaćanje ispod aktuelne narudžbe koju želite da platite. Ovaj link će Vas odvesti na zaštićenu stranu banke za plaćanje karticom.
– U formular za plaćanje unesite podatke o svojoj kartici i kliknite dugme da izvršite plaćanje.

Sva plaćanja biće izvršena u lokalnoj valuti Republike Srbije – dinar (RSD). Za informativni prikaz cena u drugim valutama koristi se srednji kurs Narodne Banke Srbije.
Iznos za koji će biti zadužena Vaša platna kartica biće izražen u Vašoj lokalnoj valuti kroz konverziju u istu po kursu koji koriste kartičarske organizacije,
a koji nama u trenutku transakcije ne može biti poznat.
Kao rezultat ove konverzije postoji mogućnost neznatne razlike od originalne cene navedene na našem sajtu.
Hvala Vam na razumevanju.

Povrat novca u slučaju povrata robe vrši se od strane onlajn prodavca isključivo na tekući račun koji je kupac priložio u Izjavi o dustanku od kupovine ili Reklamacionom listu.

Prodavac će dostaviti račun kupcu na uz prijem narudžbine na adresu, putem kurirske službe ili elektronskim putem.

ZAKLJUČENJE UGOVORA
Kupac prilikom kreiranja porudžbine, pritiskom na taster „NARUČI“ preuzima obavezu plaćanja naručene robe. Po zaključenju porudžbine na sajtu, kupac će dobiti e-mail potvrdu porudžbine na e-mail adresu koja je navedena u obrascu za kupovinu.

Ovaj e-mail sadrži podatke kupcaa, navedene prilikom poručivanja kao i ostale bitne elemente ugovora o kupoprodaji. Tek nakon dostavljanja potvrde od strane Prodavca na e-mail kupca, ugovor o prodaji se smatra zaključenim.

U slučaju da Prodavac iz bilo kog razloga nije u mogućnosti da potvrdi porudžbinu, o tome će obavestiti kupca.

Ukoliko Prodavac nije u mogućnosti da isporuči bilo koji od poručenih proizvoda, kontaktiraće kupca po pitanju zamenskog proizvoda ili otkazivanja poručenog proizvoda. Svi ostali poručeni proizvodi biće isporučeni.

Kupovina putem internet prodavnice, može se koristiti bez troškova i naknada za korišćenje, a prema navedenim uslovima i pravilima.

PRAVO NA ODUSTANAK
U slučaj prodaje na daljinu kupac ima pravo da odustane od ugovora u roku od 14 dana od dana kada mu je proizvod predat bez navođenja razloga i dodatnih troškova u skladu sa članovima 28, 34 i 35. Zakona.

Kupac ostvaruje pravo na odustanak od ugovora izjavom koju može dati na posebnom obrascu za odustanak od ugovora

Izjava o odustanku od ugovora se dostavlja Prodavcu na e-mail adresu: info@phc.rs, pri čemu ćemo Vas o prijemu obrasca bez odlaganja obavestiti putem e-maila. Naši operateri kontaktiraće Vas u najkraćem mogućem roku radi što efikasnijeg osiguranja Vaših prava.

Izjava o odustanku od ugovora proizvodi pravno dejstvo od dana kada je poslata trgovcu.

Obrazac izjave o odustanku možete preuzeti ovde .

Ukoliko odustane od ugovora, kupac ima pravo na povraćaj novca ili na zamenu za drugi proizvod. Cena se kupcu vraća po prijemu proizvoda, i nakon što se utvrdi da je proizvod neoštećen i ispravan.

U slučaju odustanka kupca od ugovora zaključenog na daljinu, povraćaj novca, uključujući i troškove isporuke, izvršićemo najkasnije u roku od 14 dana od dana prijema obrasca za odustanak od ugovora, uz prethodno preuzimanje u državinu vraćene robe, koristeći ista sredstva plaćanja koja ste Vi koristili u prvobitnoj transakciji.

Naš operater će Vam dostaviti adresu na koju treba da vratite kupljen proizvod. Kupac je dužan da proizvod vrati bez odlaganja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je poslao obrazac za odustanak. Po isteku roka od 14 dana od dana kada je poslao odustanak, proizvod se više ne može vratiti.

Prilikom povraćaja robe istu je obavezno vratiti u ispravnom i nekorišćenom stanju i neoštećenom originalnom pakovanju, pri čemu je potrebno priložiti i originalan račun.

Po prijemu proizvoda, utvrdiće se da li je proizvod ispravan i neoštećen. Kupac odgovara za neispravnost ili oštećenje proizvoda koji su rezultat neadekvatnog rukovanja proizvodom, tj. kupac je isključivo odgovoran za umanjenu vrednost proizvoda koja nastane kao posledica rukovanja robom na način koji nije adekvatan, odnosno prevazilazi ono što je neophodno da bi se ustanovili njegova priroda, karakteristike i funkcionalnost. U slučaju umanjene vrednosti robe, biće izvršeno umanjenje novčanog iznosa koji se vraća potrošaču koji je odustao od ugovora, proporcionalno umanjenoj vrednosti robe koju je potrošač vratio Prodavcu. Ukoliko se utvrdi da je nastupila totalna neispravnost ili oštećenje proizvoda krivicom kupca, odbiće se vraćanje cene i proizvod će mu biti vraćen na njegov trošak.

Kupac nema pravo da odustane od ugovora u slučajuevima predviđenim članom 37. Zakona, a naročito u slučaju:

• robe koja je podložna pogoršanju kvaliteta ili ima kratak rok trajanja i
• zapečaćene robe koja se ne može vratiti zbog zaštite zdravlja ili higijenskih razloga i koja je otpečaćena nakon isporuke

Procedura za povraćaj sredstava
Povraćaj sredstava se vrši isključivo uplatom na dinarski tekući račun koji dobije od kupca i nije moguće slati novac po kuriru u gotovini. Prodavac vrši povraćaj koristeći ista sredstva plaćanja koja je kupac koristio u prvobitnoj transakciji, osim ako se kupac nije izričito saglasio sa korišćenjem drugog sredstva plaćanja i pod uslovom da kupac zbog takvog povraćaja ne snosi nikakve troškove.
U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno izvršio plaćanje nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, Prodavac je u obavezi da povraćaj izvrši isključivo putem VISA, EC/MC, Maestro i DINA metoda plaćanja. Banka će u tom slučaju na zahtev Prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice. Ukoliko kupac cenu robe platio u gotovini prilikom preuzimanja, Prodavac se obavezuje se da će novac uplatiti ili na tekući račun ili na platnu karticu kupca.

REKLAMACIJA
Za robu koja je poručena putem internet prodavnice kupac ima pravo da izjavi reklamaciju Prodavcu u slučaju nesaobraznosti robe ugovoru, kao i zbog pogrešno obračunate cene i drugih nedostataka. Popunjen reklamacioni list nam možete poslati na e-mail adresu reklamacije@phc.rs, uz dostavu računa na uvid ili drugog dokaza o kupovini (kopija računa).

Prodavac će o prijemu reklamacije bez odlaganja obavestiti kupca elektronskom putem i saopšti broj pod kojim je zavedena njegova reklamacija u evidenciji primljenih reklamacija. Prodavac je dužan da najkasnije u roku od osam dana od dana prijema reklamacije, pisanim ili elektronskim putem odgovori kupcu na izjavljenu reklamaciju sa izjašnjenjem o podnetom zahtevu, predlogom za njegovo rešavanje i rokom u kom će reklamacija biti rešena, a rešenje reklamcije je moguće samo uz prethodnu saglasnost kupca.
Prodavac je dužan da postupi u skladu sa odlukom, predlogom i rokom za rešavanje reklamacije, ukoliko je dobio prethodnu saglasnost kupca. Stoga će kupac svoju saglasnost dati u najkraćem mogućem roku od momenta prijema odgovora Prodavca na reklamaciju, kako bi Prodavac mogao da reši reklamaciju u gore spomenutom zakonskom roku. Neblagovremeno davanje saglasnosti kupca smatraće se jednim od objektivnimh razloga zbog kojih Prodavac nije u mogućnosti da udovolji zahtevu Kupca u zakonskom roku.

Ukoliko prodavac iz objektivnih razloga nije u mogućnosti da udovolji zahtevu Kupca u roku koji je dogovoren, dužan je da o produžavanju roka za rešavanje reklamacije obavesti Kupca i navede rok u kome će je rešiti, kao i da dobije njegovu saglasnost, koju će Kupac dati u najkraćem mogućem roku. Produžavanje roka za rešavanje reklamacija moguće je samo jednom.

Ukoliko Kupac ne prihvati zamenu proizvoda za drugi odgovarajući, kupcu će biti vraćen iznos kupoprodajne cene.

Prodavac odgovara za nesaobraznost isporučene robe ugovoru u skladu sa Zakonom.

Ako je roba nesaobrazna specifikaciji proizvođača, kupac ima pravo da zahteva od Prodavca da se otklone sve nesaobraznosti bez naknade, na prvom mestu popravkom ili zamenom, a zatim da zahteva odgovarajuće umenjenje cene ili da raskine ugovor. Ako otklanjanje nesaobraznosti nije moguće ili ako predstavlja nesrazmerno opterećenje za Prodavca u smislu Zakona, kupac može da zahteva umanjenje cene ili da izjavi da raskida ugovor.

Svaku popravku ili zamenu Prodavac je obavezan da izvrši u roku od 15 dana odnosno u roku 30 dana (za tehničku robu) od dana prijema reklamacije (ovaj rok može biti produžen u skladu sa članom 56. Zakona o zaštiti potrošača) i bez značajnijih neugodnosti za kupca, uzimajući u obzir prirodu robe i svrhu zbog koje ju je kupac nabavio.

Kupac ima pravo da raskine ugovor, ako ne može ostvariti pravo na popravku ili zamenu, odnosno ako Prodavac nije izvršio popravku ili zamenu u roku ili ako Prodavac nije izvršio popravku ili zamenu bez značajnih neugodnosti za kupca. Kupac ne može da raskine ugovor ako je nesaobraznost robe neznatna.

Prodavac je odgovoran za nesaobraznost robe ugovoru koji se pojavi u roku od dve godine od dana prelaska rizika na kupca. Rok od dve godine se računa od datuma prodaje robe kupcuu, koji datum se nalazi na otpremnici koju je potpisao kupac u slučaju kupovine robe na daljinu. Ako nesaobraznost nastane u roku od 6 meseci od dana prelaska rizika na kupac, osim ako je to u suprotnosti sa prirodom robe i prirodom određene nesaobraznosti, kupac ima pravo da bira između zahteva da se nesaobraznost otkloni zamenom, umanjenjem cene ili da izjavi da raskida ugovor, a popravka je moguća uz izričitu saglasnost kupca.

Po isteku roka od 6 meseci nesaobraznost robe u trenutku prelaska rizika dokazuje kupac.

Nemogućnost kupca da dostavi originalnu ambalažu robe ne može biti uslov za rešavanje reklamacije niti razlog za odbijanje otklanjanja nesaobraznosti.
Reklamacioni list možete preuzeti ovde.